سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل آرایا بیچ پوکت تایلند

هتل آرایا بیچ پوکت تایلند : هتل سه ستاره آرایا بیچ پوکت با ساحل بسیار زیبای این شهر فقط چند قدم فاصله دارد. در این هتل خدمات خوبی برای توریست ها و گردشگران تور تایلند ارائه می شوند مثل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، صرافی، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ، کرایه اتومبیل، صندوق امانات، سالن کنفرانس و همایشات، چشم انداز به سمت شهر و دریا، آسانسور، حمل چمدان ها و ... .

هتل آرایا بیچ پوکت تایلند

اتاق های هتل آرایا بیچ پوکت تایلند

همه اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره با استفاده از رنگ های گرم دکور و طراحی شده اند تا در طول اقامت، میهمانان تور تایلند احساس راحتی و ارامش کامل داشته باشند. همینطور برای راحتی اقامت آن ها نیز، امکانات بسیار خوبی مثل سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، حمام اختصاصی، آشپزخانه، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، چای ساز و قهوه ساز، سرویس دهی به صورت 24 ساعته، جعبه کمک های اولیه، اینترنت بی سیم رایگان و ... دارند. تمام اتاق های این هتل مجهز به نشیمن می باشند.

اتاق های هتل آرایا بیچ پوکت تایلند

امکانات رفاهی و رستوران های هتل آرایا بیچ پوکت تایلند

رستوران هتل برای توریست ها و گردشگران تور تایلند که برای صرف غذا به هتل آمده اند و یا در آن اقامت دارند، انواع غذاهای تایلندی، بین المللی و ... را به همراه نوشیدنیهای مخصوص سرو می کند. علاوه بر این رستوران، کافه و رستوران های دیگری نیز دور و اطراف این هتل را فراگرفته اند. از امکانات رفاهی و تفریحی آن میتوان به استخر روباز، سالن بدنسازی، سالن اسپا و ماساژ و ... اشاره کرد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل آرایا بیچ پوکت تایلند

های نزدیک به هتل آرایا بیچ پوکت تایلند

 

هتل آرایا بیچ پوکت سه ستاره از خیابان بنگالا سیصد متر فاصله دارد. همینطور مرکز خرید جانگ سیلون و استادیوم بوکس این خیابان نیز در چند قدمی هتل آرایا بیچ می باشد. انواع کافه های شبانه که بیشتر آنها معروف هستند نیز، در اطراف این هتل به صورت پراکنده موجود هستند. از فرودگاه بین المللی تا هتل آرایا بیچ پوکت 35 کیلومتر فاصله است.