سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش : هتل سه ستاره لوتوس، در سال 1383 به همراه باغی به مساحت 1200 متر مربع مساحت در کیش افتتاح شده است. این هتل سه طبقه، لابی بزرگی با صد نفر ظرفیت داشته و در سال 1390 مورد بازسازی قرار گرفته است. در ابتدا، این هتل لاله نام داشته و به خاطر معماری بسیار بسیار زیبا و الهام گرفته از بناهای دوره هخامنشیان، مورد توجه بسیاری از توریست ها و گردشگران تور کیش قرار گرفته است. هتل لوتوس خارج از محدوده طرح ترافیک قرار داشته و از خدماتی که ارائه میدهد میتوان به صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی، پارکینگ با ظرفیت ده خودرو و به صورت رایگان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، اینترنت بی سیم رایگان و ... اشاره کرد.

هتل لوتوس کیش

اتاق های هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش به طور کلی 72 اتاق داشته که روی هم 223 تخت دارد. در تمام اتاق های این هتل سه ستاره مینی بار، سیستم تهویه هوا، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، تلویزیون، تلفن، سرویس دهی و ... ارائه شده اند.

اتاق های هتل لوتوس کیش

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل لوتوس کیش

رستوران هتل لوتوس برای میهمانان و توریست های تور کیش، انواع و اقسام غذاهای ایرانی و بین المللی را همراه با نوشیدنی های مختلف سرو می کنند. این رستوران تا 135 نفر ظرفیت دارد. این هتل با اینکه امکانات تفریحی مثل استخر نداشته اما فضای سبز بسیار زیبا و دلنشینی دارد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل لوتوس کیش

دسترسی های نزدیک به هتل لوتوس کیش

از این هتل سه ستاره تا جاذبه های گردشگری معروف کیش مثل شهر زیرزمینی کاریز و حریره شش کیلومتر، تا کشتی یونانی دوازده کیلومتر تا اسکله تفریحی یک کیلومتر، تا پلاژ بانوام سه کیلومتر، تا پلاژ آقایام دو کیلومتر، تا پارک درخت سبز هفت کیلومتر، تا پاک دلفین ها و باغ پرندگان پنج کیلومتر و تا آب انبار سنتی هفت کیلومتر فاصله دارد. از جاذبه های تفریحی نیز میتوان به بولینگ مریم، کیبل اسکی با یک کیلومتر و کارتینگ با 653 کیلومتر فاصله اشاره کرد. بازار صفین نیز ده کیلومتر تا هتل لوتوس کیش فاصله دارد.