سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراکز خرید عمده لباس بچه در استانبول

مراکز خرید عمده لباس بچه در استانبول : اینبار به سراغ مراکز خرید عمده لباس بچه در استانبول رفتیم چرا که بیشتر تجار، برای خرید عمده اجناس مورد نیاز وارد شهر بزرگ و تجاری استانبول میشوند. مراکز خرید خوبی برای خرید عمده لباس بچه در استانبول هستند که سه مورد از بهترین آنها را برای شما معرفی میکنیم این سه مرکز خرید، مرکز خرید جواهر استانبول، منطقه عثمان بی و مرکز خرید مارمارا فروم استانبول میباشد. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با این مراکز خرید کسب کنید.

مرکز خرید جواهر استانبول

این مرکز خرید یکی از مهم ترین فروشگاه ها در استانبول میباشد. مرکز خرید جواهر، فروشگاهی مدرن و مجهز به سیستم تهویه هوای پیشرفته میباشد. همچنین برای طراحی فضای داخلی و بیرونی آن بسیار وقت گذاشته اند تا این مرکز خرید لوکس و بسیار تمیز و امن را ساختند. این فروشگاه جزو مراکز خرید عمده لباس بچه در استانبول بوده و قیمت مناسبی برای فروش عمده خود دارد. مارک ها و برندهای خوبی از جمله بنتون، ماسیمو دوتی، آدیداس، لیوایز، ریبوک، اسپریت و بسیاری مارک ها بین المللی دیگر در مرکز خرید جواهر استانبول شعبه دارند. این مرکز خرید علاوه بر مغازه و فروشگاه های متعدد، امکانات تفریحی و سرگرم کننده نیز دارد مثل سالن سینمای بزرگ، سالن بزرگ سرپوشیده برای کودکان شما، اجرای برنامه های  فرهنگی و هنری و همینطور رستوران ها خوب برای غذاهای محلی و بین المللی برای توریست های تور استانبول. مرکز خرید جواهر استانبول هر روز از ده صبح تا یازده شب باز میباشد.

مرکز خرید جواهر استانبول

 

منطقه عثمان بی استانبول

در این محله شما میتوانید هر چیزی که بخواهید را پیدا کنید مثل کیف و کفش، لباس عروس و تجهیزات آن، انواع پوشاک زنانه و کمی هم پوشاک مردانه، علاوه بر این ها دارای بیشترین مراکز خرید عمده لباس بچه در استانبول میباشد. بیشتر خانوم های توریست و گردشگر اول منطقه عثمان بی استانبول را برای خرید انتخاب میکنند چرا که علاوه بر متنوع بودن جنس ها، بسیار باکیفیت و ارزان قیمت است. خوبی این منطقه نزدیک بودن به میدان تکسیم و مرکز خرید جواهر است که شما تنها با یک اتوبوس میتوانید به آن برسید.

منطقه عثمان بی استانبول

 

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول

این مرکز خرید در ابتدا به خاطر زیبایی در طراحی و معماری خاصی که داشته، مورد توجه  استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته و اکنون یکی از شلوغ ترین مراکز خرید در استانبول میباشد. مرکز خرید مارمارا فروم استانبول با 375 هزار مترمربع مساحت، شعبه ها و نمایندگی های بسیاری از بهترین برندهای مطرح در جهان مثل زارا ، مارکس ، اسپنسر ،ماسیمو دوتی ، ناوتیکا ، بنتون Boyner ، YKM ، D & R ، H & M، C & A و بسیاری از دیگر مارک های خوب در دنیا را دارا میباشد. این مرکز خرید جزو بروزترین مراکز خرید در استانبول میباشد که جدیدترین و بروزترین پوشاک زنانه و مردانه، لوازم خانگی، کیف، کفش ، لوازم الکترونیکی، موسیقی، کتاب ، اسباب بازی، لوازم بهداشتی و آرایشی و البته لباس بچه را دارا میباشد. بسیاری از فروشگاه های این مرکز خرید مشغول به فروش عمده لباس بچه در استانبول میباشد. مرکز خرید مارمارا فروم استانبول بهترین رستوران در منطقه را داشته که روی تراس بزرگ آن به همراه چشم انداز بسیار زیبایی از دریای مرمر میباشد. علاوه بر این امکانات دیگری از جمله سالن مراقبت زیبایی ، چشم پزشک ، اتاق کودک ، پاسیو و .. میباشد. مرکز خرید مارمارا فروم استانبول هر روز از ده صبح تا یازده شب باز است.

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول?

 

 

برای انتخاب بهترین قیمت تور ارزان به سایت لست تورز مراجعه کنید.