سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل های پنج ستاره کیش

هتل های پنج ستاره کیش : اگر به دنبال اقامتی فوق العاده خوب و عالی در سفر تور کیش خود هستید، هتل های پنج ستاره این جزیره را برای اقامت خود انتخاب کنید. بیشتر هتل های پنج ستاره کیش روبروی دریا و سواحل هستند. این هتل های پنج ستاره کیش امکانات و خدمات بسیار خوبی برای میهمانان و توریست های تور کیش ارائه میدهند اما هزینه ای گران دارند! چند مورد از بهترین هتل های پنج ستاره کیش را در ادامه معرفی کرده ایم تا توریست ها و گردشگران تور کیش اقامتی راحت و رویایی را در این جزیره زیبا داشته باشند :

هتل شایان کیش

این هتل پنج ستاره، یکی از هتل های قدیمی و اصیل کیش بوده که بیشتر از پنجاه سال است در کنار اسکله قدیمی فعالیت می کند. این هتل سال 1388 به مجموعه هتل های پارس پیوست. ساختمان اصلی هتل شایان بسیار شیک و زیبا طراحی شده و 195 اتاق در چهار طبقه دارد. بعضی از اتاق های هتل شایان رو به سمت دریا و بعضی از آن ها رو به سمت باغ هستند. اتاق ها و سوئیت های این هتل پنج ستاره، نشیمن بزرگ و تراس اختصاصی داشته و امکانات و خدمات بسیار خوبی داخل خود دارند. از امکانات رفاهی و تفریحی هتل شایان برای توریست ها و گردشگران تور کیش میتوان به سالن بیلیارد، فوتبال دستی، استخر روباز و .... اشاره کرد. در رستوران این هتل صبحانه ها به صورت روزانه و مفصل و منوی غذایی شامل غذاهای دریایی، بین المللی و ایرانی می باشد. از هتل شایان پنج ستاره تا مرکز خرید مروارید فاصله بسیار کوتاهی است. اسکله تفریحی، کلوپ ورزش های آبی، بولینگ مریم و ایستگاه دوچرخه سواری از مراکز تفریحی نزدیک به هتل هستند.

هتل شایان کیش

 

هتل پارمیس کیش

اتاق های بزرگ و رو به دریای این هتل پنج ستاره، با امکانات و خدمات بسیار خوبی که برای میهمانان و توریست های تور کیش ارائه میدهند، شما را وسوسه به اقامت در خود می کنند. هتل پارمیس، اتاق های مختلف دو تخته، سه تخته، پنت هاوس، سوئیت و اتاق های عروس و داماد دارد. سالن آرایشی زنانه و مردانه، فروشگاه هدایا و سوغاتی، گیم نت، سالن بیلیارد، اینترنت بی سیم رایگان، استخر و ... از امکانات و خدمات رفاهی هتل پارمیس هستند. این هتل پنج ستاره سه رستوران خانه اسپاگتی، سفره خانه سنتی و رستوران سنتی دارد. رستوران سنتی این هتل به سبک معماری صفوی طراحی شده و غذاهای باکیفیت و بسیار خوبی دارد. از مراکز تجاری و تفریحی نزدیک به هتل پارمیس میتوان به مرکز خرید پردیس دو، بازار پانیذ و دریا اشاره کرد.

هتل پارمیس کیش

 

هتل داریوش کیش

باشکوه ترین و مجلل ترین هتل کیش که نامی ماندگار در کنار نام این جزیره دارد، هتل داریوش پنج ستاره است. این هتل که علاوه بر یک اقامتگاه، جاذبه توریستی کیش هم محسوب می شود، طراحی الهام گرفته از تخت جمشید داشته و امکانات و خدمات بسیار خوبی به میهمانان تور کیش خود میدهد. هتل داریوش یک دریاچه اختصاصی داشته و امکانات رفاهی بزرگی نظیر زمین مخصوص بازی های تنیس، پینت بال، سالن بدنسازی، غواصی اختصاصی، قایق سواری، آکواریوم آب شور خاورمیانه، باغ پرندگان، ورزش های آبی، کشتی تفریحی و ... ارائه میدهد. این هتل اتاق و ویلاهای بزرگ و مجللی داشته که داخل آنها امکاناتی نظیر اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، سیستم تهویه هوا، حمام به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی و ... فراهم شده اند. در رستوران های این هتل پنج ستاره انواع و اقسام غذاهای ایرانی، دریایی، بین المللی و ... برای توریست ها و گردشگران تور کیش سرو می شوند. از مراکز خرید نزدیک به هتل داریوش بازار پردیس و از جاذبه های گردشگری میتوان به پارک دلفین ها، شهر زیرزمینی کاریز و پارک هنگام اشاره کرد.

هتل داریوش کیش

 

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک، هتلی با معماری بسیار زیبا در ساحل مرجانی کیش می باشد. این هتل پنج ستاره در رستوران خود انواع و اقسام غذاهای فرنگی، ایرانی و دریایی را برای میهمانان و توریست های تور کیش سرو می کند. صبحانه ها نیز بسیار مفصل بوده و از غذاهای بسیار محبوبش، خورشت مرغ و کباب هایش هستند. این هتل باصفا، اتاقهایی لوکس داشته که امکاناتی نظیر تراس اختصاصی، مینی بار، سیستم تهویه هوا و ... ارائه میدهند. از خدمات رفاهی این هتل پنج ستاره میتوان به استخر، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، ترانسفر فرودگاهی و ... اشاره کرد.

هتل مارینا پارک کیش