سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل ملیسا گاردن آنتالیا

هتل ملیسا گاردن آنتالیا : هتل سه ستاره ملیسا گاردن در منطقه بلک قرار داشته و یکی از مجموعه هتل های مایا می باشد که بیست هزار مترمربع مساحت دارد. حدود چهارده هزار مترمربع از این هتل را باغ های کاج منطقه گرفته است. از ویژگی های خوب این هتل میتوان به نزدیک بودن به ساحل اختصاصی اشاره کرد. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری آنتالیا با اقامت خود در این هتل سه ستاره از امکانات و خدماتی نظیر سالن کنفرانس و جلسات، نگهداری از کودکان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، نظافت روزانه، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... برخوردار خواهند بود.

هتل ملیسا گاردن آنتالیا

اتاق‌ های هتل ملیسا گاردن آنتالیا

هتل ملیسا گاردن آنتالیا به طور کلی دارای سیصد اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت ها

در تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره برای راحتی اقامت میهمانان و توریست های تور لحظه آخری آنتالیا، خدمات و امکاناتی نظیر سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، گاوصندوق، تلفن، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، میز مطالعه، اینترنت بی سیم رایگان و ... ارائه میدهند.

اتاق‌ های هتل ملیسا گاردن آنتالیا

امکانات رفاهی و رستوران های هتل ملیسا گاردن آنتالیا

رستوران اصلی هتل ملیسا گاردن ظرفیت بسیار بالایی داشته و انواع غذاهای ترکی، محلی، بین المللی و ... را برای میهمانان و توریستهای تور ارزان آنتالیا سرو می کند. برای لذت بردن توریست ها و گردشگران از اقامت خود در این هتل امکانات رفاهی و سرگرم کننده بسیار خوبی نظیر سونا و جکوزی، استخر، تنیس، باشگاه کودکان، نمایش های و آوازها، ماساژ، تنیس روی میز، دیسکو، سالن بدنسازی و ... فراهم شده اند. علاوه بر این امکانات، چهارده هزار مترمربع استخر روباز به همراه دو سرسره آبی، شش هزار مترمربع اسخر روباز روبروی ساختمان اصلی و 150 مترمربع استخر سرپوشیده در هتل ملیسا گاردن آنتالیا قرار دارند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل ملیسا گاردن آنتالیا

دسترسی های نزدیک به هتل ملیسا گاردن آنتالیا

از یان هتل سه ستاره تا نزدیک ترین ساحل 1400 متر، تا مرکز بلک هفت کیلومتر تا شهر کادریه دو کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا 37 کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه بین المللی نیز در فاصله 25 کیلومتری از هتل ملیسا گاردن آنتالیا می باشد.

برای دریافت بهترین قیمت تور لحظه آخری به سایت توریاب مراجعه کنید.