سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارالند مشهد

کارالند مشهد : این مجموعه تفریحی فوق العاده در برج تجاری اداری آرمیتاژ، طبقه سوم قرار دارد. این مجموعه با هزار مترمربع مساحت، مختص به کودکان بوده و آن ها را با مشاغل مختلف آشنا می کند. در کارالند تمام امکانات و خدمات فراهم شده اند تا همه چیز کاملا واقعی نشان داده شده و کودکان بتوانند تجربه هرکاری را داشته باشند. تفریحات و خدمات این مجموعه برای افراد سه تا دوازده ساله فراهم شده است. به طور کلی هدف از ساخت آن تقویت کردن استقلال شخصیتی کودکان، آشنایی آنها با شغل های مختلف، تجربه فرایند هزینه، درامد و تفکر اقتصادی، به خصوص تقویت روحیه کار تیمی، آموزش در زمان تفریح، و تقویت و شناسایی کردن استعداد های کودکان با 21 المان و شغل مناسب می باشد. توریست ها و گردشگران تور مشهد میتوانند کودکان سه تا دوازده سال خود را به این پارک آورده تا با مشاغل آشنا شده و استعداد خود را پیدا کنند.

کارالند مشهد

مشاغل مجموعه کارالند مشهد

تمام مشاغل ارائه شده در این مجموعه آموزشی تفریحی توسط شرکت توسعه بازی های نوین آفرین و یا همان تبنا و با مشاوره و ایده کمپانی جوراویژن فراهم شده اند. مشاغل بوجود آمده در این مجموعه شامل خلبانی، آتش نشانی، سالن زیبایی، رالی خودرو، هایپرمارکت، آکادمی موسیقی، اصول اولیه بهداشت و پزشکی، بانکداری، کلینیک فنی، گالری نقاشی و کاردستی، دندانپزشکی، شیرینی سرا، آموزش رانندگی و ... می باشند.

مشاغل مجموعه کارالند مشهد

خدمات رفاهی کارالند مشهد

کارالند مشهد علاوه بر این تفریحات برای کودکان دارای قسمت های دیگری نیز مثل سینما، رستوران، آتلیه عکاسی، محوطه مخصوص برگزاری جشن ها و ... نیز می باشد.

خدمات رفاهی کارالند مشهد

نقشه کارالند مشهد

نقشه کارالند مشهد

هزینه بلیط کارالند مشهد

هزینه بلیط کارالند مشهد به طور کلی برای هر کودک چهل هزار تومان و برای هر همراه نیز ده هزار تومان می باشد. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری مشهد توجه داشته باشند که کودکان زیر شش سال برای وارد شدن به مجموعه به همراه نیاز دارند. همینطور کودکان زیر سه سال به صورت رایگان میتوانند از مجموعه استفاده کنند.

هزینه بلیط کارالند مشهد

دسترسی های نزدیک به مجموعه کارالند مشهد

 

ساعات کاری کارالند از ده صبح تا یازده شب بوده و توریست ها و گردشگران تور ارزان مشهد میتوانند در بلوار هفت تیز، نبش خیابان گلشن در طبقه سوم برج ارمیتاژ کارالند را پیدا کنند.