سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل مجستی کلاب لامر آرت آنتالیا

هتل مجستی کلاب لامر آرت آنتالیا : هتل چهار ستاره مجستی کلاب لامر آرت، در منطقه کمر یا همان گوینوک قرار داشته و از دسته هتل های مجستی می باشد. این هتل ساحل اختصاصی دریای  مدیترانه را داشته و با مساحت 48 هزار متر مربع، زیباترین چشم انداز از دریا، کوه و جنگل را به توریست ها و گردشگران تور آنتالیا میدهد. خدمات ارائه شده این هتل برای میهمانان و توریست های تور آنتالیا شامل سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، روزنامه در لابی، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان، صندوق امانات، صرافی، سالن کنفرانس و جلسات، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... می باشند.

هتل مجستی کلاب لامر آرت آنتالیا

اتاق های هتل مجستی کلاب لامر آرت آنتالیا

هتل مجستی کلاب لامر آرت آنتالیا، به طور کلی دارای 391 اتاق و سوئیت می باشد که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های بانگالو
  • سوئیت های جونیور
  • سوئیت های چهار نفره

امکانات و خدمات هر اتاق و سوئیت با هم متفاوت بوده، اما امکاناتی مثل سیستم تهویه هوا، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تراس، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، اینترنت بی سیم، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز و ... به صورت یکسان در تمام اتاق ها و سوئیت های هتل مجستی کلاب لامر آرت آنتالیا ارائه شده اند.

اتاق های هتل مجستی کلاب لامر آرت آنتالیا

امکانات رفاهی و رستوران های هتل مجستی کلاب لامر آرت آنتالیا

این هتل چهار ستاره چهار رستوران داشته که سه تا از آن ها آلاکارته هستند. در هر چهار رستوران هتل، صبحانه، ناهار، شام و صبحانه دیر وقت سرو می شوند. در رستوران اصلی نیز غذاها به صورت بوفه ای ارائه می شوند. در این رستوران ها انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، آسیایی، اروپایی و ترکی در فضای باز و یا سالن سرو می شوند. توریست ها و گردشگران تور آنتالیا با اقامت خود در این هتل از مزایای سرگرم کننده بسیار خوبی نظیر سالن بدنسازی، دارت، تنیس، مینی فوتبال، والیبال ساحلی، مینی گلف، تیر و کمان، حمام ترکی، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا، استخر روباز و سرپوشیده، استخر مخصوص کودکان، دیسکو، نمایش و موزیک های زنده برخوردار هستند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل مجستی کلاب لامر آرت آنتالیا

دسترسی های نزدیک به هتل مجستی کلاب لامر آرت آنتالیا

از هتل مجستی کلاب لامر آرت آنتالیا چهار ستاره تا مرکز شهر آنتالیا 36 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی شهر 46 کیلومتر فاصله است.

شما میتوانید در سایت لست تورز برای انتخاب تور لحظه آخری برای سفر به آنتالیا مراجعه کنید.