سفارش تبلیغ
صبا ویژن

منطقه لارا آنتالیا

منطقه لارا آنتالیا : تعطیلاتی عالی و فوق العاده را در منطقه لارا آنتالیا تجربه کنید! این منطقه که یکی از توریستی ترین و بهترین های آنتالیا بوده در شش کیلومتری از این شهر قرار داشته و با داشتن سواحل زیبا و دریای پاک و زلالش توریست ها و گردشگران تور آنتالیا را به سمت خود جذب میکند. علاوه بر سواحل، طبیعت بسیار زیباو با صفایی هم دارد. آب و هوای لارا مدیترانه ای و خوب بوده، در کل اینطور میتوان گفت که لارا یک منطقه همه چیز تمام بوده و با هتل های خوب و ارزان قیمتی که دارد، یکی از مقاصد گردشگری در آنتالیاست. منطقه لارا آنتالیا از قسمت شرقی صخره های این شهر شروع شده تا قسمت پایینی آبشار دودِن ادامه دارد. همین چند کیلومتر که لارا را بوجود آورده، سواحل، مراکز خرید و امکانات تفریحی خوبی ایجاد شده اند که در ادامه به معرفی هر یک از آنها میپردازیم.

منطقه لارا آنتالیا

مراکز تجاری و تفریحی منطقه لارا آنتالیا

منطقه لارا پر از مراکز خرید و رستوران های همیشه شلوغ است. به خصوص اگر به خیابان آتاترک که قسمت مرکزی شهر است، سری بزنید انواع مراکز خرید، در زمینه ها مختلف مثل پوشاک و ... را پیدا خواهید کرد. بهترین مراکز خرید این منطقه، مرکز خرید میگروس و مرکز خرید دپو است. رستوران های اطراف نیز تا پاسی از شب باز بوده و انواع غذاهای ترکی، محلی و بین المللی را برای بازدیدکنندگان و توریست های تور آنتالیا سرو میکنند.

مراکز تجاری و تفریحی منطقه لارا آنتالیا

سواحل معروف منطقه لارا آنتالیا

یکی از دلایل اصلی محبوب بودن این منطقه، به خاطر سواحل لوکس و با امکاناتی است که دارد. سواحل لارا از اصلی ترین جاذبه های گردشگری این منطقه بوده که با پلاژهای، رستوران ها، مراکز تفریحی، صندلی های ساحلی، چتر و امکانات تفریحی آبی مثل قایق سواری، جت اسکی، والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، غواصی و .... تبدیل به شلوغ ترین سواحل شده است. ساحل لارا 1800000 مترمربع مساحت داشته و حتی در آنتالیا نیز یکی از بزرگترین مراکز تفریحی است که دارای دو زمین فوتبال، زمین فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی، پارک عجایب، ورزشی های آبی، اسکیت ، یازده باشگاه و هشت رستوران و کافه بوده و هر ساله پذیرای تعداد بسیاری از توریست ها و گردشگران تور آنتالیا است.

سواحل معروف منطقه لارا آنتالیا

آب و هوای منطقه لارا آنتالیا

این منطقه معمولا در طول سال، آب و هوایی گرم و خوب داشته. ممکن است در بعضی از فصول به خاطر بارندگی ها آب و هوای مدیترانه ای داشته باشد که چندان برای توریست ها غیر قابل تحمل نیست. اما اگر میخواهید در بهترین زمان ممکن به منطقه لارا سفر کنید، تور آنتالیا خود را از اواخر اردیبهشت تا اواخر تیر رزرو کنید! در این مدت، لارا بهترین شرایط آب و هوایی را در این مدت داشته، رطوبت کم بوده و میتوان هر زمان که خواست از ساحل و دریا استفاده کرد.

آب و هوای منطقه لارا آنتالیا

اقامتگاه ها و هتل های منطقه لارا آنتالیا

خبر خوشحال کننده اینجاست که هزینه اقامت در هتل ها و اقامتگاه های این منطقه خوش آب و هوا، چه پنج ستاره یا سه ستاره ارزان قیمت و مناسب بوده. تمام هتل ها به امکانات پیشرفته و مدرن مجهز هستند و اقامتی رویایی را در لارا برای شما رقم میزنند. از جمله هتل های توریست پسند در این منطقه میتوان به هتل تایتانیک، رویال وینگز و کلاب سرا اشاره کرد. 

 

اقامتگاه ها و هتل های منطقه لارا آنتالیا

اگر قصد سفر به یک تور لحظه آخری به استانبول را دارید به لست تورز مراجعه کنید.

http://lasttours.net/